Estate

日常摸鱼以及不定时更新咕!
【认证级动物园园长】
“我在夏天收拾好行囊,准备冬天去看你”
最近忙于写原创更新大概会没有

hello and goodbye ,here`s Isabella• Holmes【2】

2.About me
When my Daddy took me home ,my Dad wasn't happy. I still remember his face. It was terrible. I was afraid and cried. My Daddy was angry and asked my Dad to sleep on sofa tonight. Then he gave me some clothes and led me to the bathroom. He said:' I'm sorry about everything you experience today ,here will be your home.' And I just wanted to say 'thank you but can't you see the man behind you is just like a large dog? wagged his tail ,double eye is filled with infiniteaffection.'
Of course ,I didn't say this.I just thanked. And took a shower then went to sleep, but I heard someone's moaned when I was lay in the bed. finally I stayed up all night.Oh my God!
2.关于我
当Daddy带我回家时,Dad极其的不开心。他的脸色令我至今难忘,大概和南北极冰山一样冻人。我害怕极了,于是干净利落脆地哭了。Daddy很是生气,命令Dad今晚睡沙发。然后他给了我一些衣服,带我去了浴室。他的眸子里闪着光:“关于你今天经历的一切我很抱歉,以后这里——将是你的家。’,我只是想说:“谢谢您,不过,您难道看不见您背后的就像一只大型犬的男人吗?一边摇着尾巴, 双眸中还充溢着无限深情…..
当然,为了生命安全,我没有这么说。我只是谢谢了他。洗了个澡然后就去睡觉了,但是当我躺在床上,我听到有人在呻吟。结果我一晚上没睡着!救命啊!

评论(1)
热度(47)