Estate

日常摸鱼以及不定时更新咕!
【认证级动物园园长】
“我在夏天收拾好行囊,准备冬天去看你”
最近忙于写原创更新大概会没有

hello and goodbye ,here`s Isabella• Holmes【1】

1.a night
hello, my name is Isabella· Watson. Oh, is time to call me Isabella· Holmes. I have two fathers . My dad named Sherlock Holmes who is a famous detective . And my daddy named John H. Watson ,he is a doctor. You may think I am very happy .You are right. But you don`t know the difficulties I have. I can give you an example.
the Third-person Narrative
It was a very dark night. John · Watson wore his clothes and said to the little girl:' We need to go out and will come back late tonight. Don`t wait for us.'
'Ok, Daddy, have a good night.' a girl in a white dress said with tears in her eyes.
'Oh, don`t worry about me. I will be fine' John said softly.
'I……I don`t worry. I just want to sleep.'
'hurry up, John. Or we will be late.' The detective urged.
'Take good care of yourself, dear ' John kissed on her cheek.
'You, too .Daddy.' The girl said and saw the door.
Then, she walked to the stairs ,held the candle .
' I just worry about your waist ,Daddy.' she said to herself .' Oh, I forget. if you are tired , Dad will help you go home.'
She yawned and then went on the stairs.
1.一个晚上
Hello,我的名字叫Isabella·Watson。哦,是时候叫我Isabella· Holmes了。我有两个父亲。我Dad叫Sherlock Holmes,他是一个著名的侦探。我的Daddy名叫John H. Watson,他是一名医生。你可能认为我很幸福。你是对的。但你不知道我所拥有的困难。我可以给你举个例子。
第三人称叙述
那是一个月黑风高的夜晚。John · Watson一边穿他的衣服,一边对小女孩说:“我们需要出去出去一趟,今晚将很晚回来。不用等我们了。”
“好吧,Daddy,祝你有个美好的夜晚。”穿白裙的女孩说着,她的眼里含着泪水。
“噢,别担心我。我会没事的。”约翰轻声说。
“我……我不担心。我只是想睡觉了。”
“快点,John。否则我们要迟到了。“侦探催促道。
“照顾好你自己,亲爱的”约翰吻了吻她的脸颊。
“你也是,Daddy。”女孩回答,看着门口。
然后,她走向楼梯,拿上了蜡烛
“我只是担心你的腰,Daddy。”她自言自语道。“噢,我忘了。如果你累了,爸爸会帮你回家的。”
她打了个哈欠,走上了楼梯。

评论
热度(50)
只展示最近三个月数据